Wczoraj w Słowenii zakończyły się Mistrzostwa Europy w futsalu, gdzie po raz pierwszy triumfowała reprezentacja Portugalii, ze słynnym Ricardinho. I z tego miejsca wielkie gratulacje dla tej reprezentacji. Ale zwycięstwo Portugalczyków nie będzie tematem dzisiejszego postu. Ja wrócę jeszcze do naszej Reprezentacji, która jak na swoje możliwości zaprezentowała się bardzo pozytywnie i tak jak już to zostało napisane, nie w jednym artykule, remis z brązowymi medalistami mistrzostw, czyli Rosją przejdzie na pewno do historii. Ale ja chcę wrzucić mały "kamyczek do czyjegoś ogródka", a dokładnie do naszego Związku Piłki Nożnej. Nie chcę tu mówić jak są traktowane nasze Reprezentacje, kobiece, futsalu, czy młodzieżowe, bo nie mam takich kompetencji, ani tym bardziej wiedzy. Chcę się tylko odnieść do sprzętu naszego teamu, a dokładnie oczywiście do koszulek. Zazwyczaj nasza futsalowa kadra występowała w modelach koszulek, w których wcześniej występowała nasza najważniejsza Reprezentacja. I teoretycznie wszytko było by ok, ale już wtedy "bolał" mnie ten fakt, że szkoda iż nie wszystkie nasze kadry od Pierwszej Reprezentacji po najmłodsze grają w tych samych trykotach. Ale tak było wcześniej, tym razem nasza futsalowa kadra na Mistrzostwa Europy, na które awansowała po tylu latach nieobecności, wystąpiła w bardzo prostym modelu białych koszulek Nike. Model ten znam doskonale z mojej pracy zawodowej i nie wypowiadam się na temat jakości wykonania czy systemów, które ma ta koszulka bo jest ich kilka wersji i nie wiem jaki dokładnie ma kadra, ale "doczepię" się samego modelu, który został wybrany dla naszej kadry.  A dokładnie do samego loga producenta. Model tej koszulki to jest typowa "sieciówka" i dlatego jest robiona w "bezpiecznej" wersji z czarnym logiem, który kompletnie nie pasuję do koszulek Reprezentacji Polski. Jest to mały element  wizerunkowy, ale bardzo rzucający się w oczy jeśli widzimy koszulkę Polski. Wiem, że większość powie do czego ja się doczepiam, przecież to tylko znaczek producenta reszta jest jak najbardziej w porządku, jest orzełek są czerwone nadruki itd. Ale ja powiem, że takimi szczegółami też robi się wizerunek danej kadry, czy podejścia do danej drużyny czy reprezentacji. I dlatego tutaj mam taki mały "żal", że na tak ważną imprezę, która była też licznie relacjonowana w różnych mediach nasza Reprezentacja nie została "ubrana" w bardziej reprezentacyjne koszulki. A możliwości było naprawdę dużo ... . 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czas na pierwszy post :)